Yorumlariniz

Okudugunuz tariflere biraktiginiz butun yorumlar ve duzeltmeler icin sonsuz tesekkurler/ I APPRICIATE THE COMMENTS AND CORRECTIONS.

27 Nisan 2009 Pazartesi

Mikrodalgada Hot Chocolate li kek

Bilgisayar daki arizadan dolayi kac gundur bloguma birsey yazamadim.Ozlemisim bloglari gezmeyi yporum yazmayi.Cok sukur kavustumm :)
Gecen kahvaltiya gelen arkadaslarim icin yaptigim keke tarif edicem bugun.
Ben tarifi aslinda devletsah in blogunda gordum. http://www.devletsah.com/mikrodalgada-brownie/ Malzeme listesinde kakao vardi ve kulanilmayi tavsiye ediyordu arkadas.Benim evimd e kakao kalmamisti, bende kilerde hot chocolate buldum ve kakao yerini bu sicak iceceyi ekledim. Tadi guzeldi kakao kalmadiginda tavsiye ederim:) Kekin uzerinede sicak cukulata doktum.

MALZEMELER

1 su bardagı sut
1,5 su bardagı seker
1 su bardagi sivi yag
3 pakethot chocolate (yada kakao)
3 adet yumurta
1,5 su bardagi un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilyag
1 su bardagi damla cukulata

YAPILISI
Yumurta ve seker iyice cırpılır.
Yag ilave edilir.
Sut eklenir.
Hot chocalata tozu ve vanilya katılıp, cırpılır.
Kalan karısıma un ve kabartma tozu karıstırılır.
Yaglanan kalıba hamur konulur.
Mikrodalga fırında 650 watt’ta 7 dakikada brownie pisirilir.
Ben uzerine bir bardak benmari usulu istigim cukulatayi doktum.
Kekin kalibindan zor ciktigi icin disi biraz puturlu olmustu ama tadi guzeldi.
Ani gelen misafirlere yapilabilecek bir alternatif.

8 yorum:

Ferkay dedi ki...

Böylede çok güzel görünüyor.Yaratıcılık sınır tanımıyor güzel tariflerde böyle çıkıyor ortaya işte. Ellerine sağlık canım.
Sevgiler...

MUTFAKISTAN dedi ki...

Cok guzel gorunuyor cikolata sos super olmus kekin uzerinde
eline saglik canim.
Sevgiler

Unknown dedi ki...

GÖRÜNTÜSÜ MUHTEŞEM ELLERİNE SAĞLIK GERÇEKTEN ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR AÇ KARNINA GEZMEMEK LAZIM:(

made in funda dedi ki...

eline sağlık canım.nefis görünüyor...

belgin kıral dedi ki...

Ellerine sağlık canım, harika olmuş bir dilim alabilseydim keşke, sevgiler:)

HADİYE dedi ki...

Merhaba,

Ellerine sağlık güzel olmuştur eminim.Bende yapmıştım gerçekten çok pratik ve çabuk oluyor.Tavsiye ederim.

Sevgiler*

Lezzet Gemisi dedi ki...

şahane bir kek olmuş. nefis... ellerine sağlık canım. sevgiler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Hımmm nefis gözüküyor ellerine sağlık canım....