Yorumlariniz

Okudugunuz tariflere biraktiginiz butun yorumlar ve duzeltmeler icin sonsuz tesekkurler/ I APPRICIATE THE COMMENTS AND CORRECTIONS.

6 Nisan 2015 Pazartesi

Cocuklar icin kahvalti/ BREAKFAST FOR THE KIDS

 Bir cocuk  manusuyle yine  buradayim. Kahvaltiya  davet ettigim  arkadaslarimin  cok  tatli cocuklari vardi .  Ben de  menuyu tamamen  cocuklara  gore  hazirlamaya  gayret ettim.
Buyuklerle  ayni masada  kendilerini  daha  ozel hisetmelerini  istemistim.
O  seker  cocuklar  cok eylendiler  masada  , bizde  onlarla beraber  cok  eylendik .
Menuyu hazirlarken  bilinen  seylerden  listemi yapmistim.
Patates  salatasi  , pisi  , sigara  boregi  kahvaltiliklar  olacakti.
Ayni malzemelerde  boyle  kahvaltiliklar  ortaya  cikti.
Coktan beri yapmak istedigim  patateste civcivleride  bu  vesile  ile yapmis oldum.

ENGLISH:
Another child menu. The family friend whom we invited for breakfast has very sweet children. So I decided to prepare the menu for kids. Sweet children have enjoyed very much on the table, and of course we have too.While preparing menu, I added known stuff. Potato salad, dumplings, fries... From the same materilas, this menu came alive. I always wanted to create chicks from mashed potato, and I did it.




Patatesten  civcivler
Yumurtada  mantarlar
Domatesten ugur  bocekleri  yapmaya  calistim.
Yumurtadam birde  Fare  cikti  ortaya.

ENGLISH:
Chicks from potato, mushroom from tomato, also tried ladybirds from tomato, and mice from egg.






Buyukler  icin  domates  ve  salatalik  uzerine  peynir  toplari  yerlestirdim .
ENGLISH:
For the grown ups, I stacked cucumber,tomato and cheese balls.

Kuru domatesli  ekmeyim  yien cok  beyenildi.
ENGLISH: Bread stuffed with dried tomato was a legend.

 Farelerden  peynir  tabaginada  yerlestirdim  Cok  seker oldu  bu  fareler :))
ENGLISH: I hid the mouse into cheese plate. Those mice are pretty.

 Pisi  hamurunu  tereyegla  biraz yogurdum ve  cocuklar icin  gulen suratlar  yaptim .
Pistikten sonra  buyuk  cop sislere  taktim  :))
ENGLISH: I have the dough mixed with butter and created smiling faces.








Civcivlerin  birde  anneleri  olsun dedim ;)  :Patatesten  yaptigim  Civcivleri  maydonoz  saplarinin uzerien  yerlestirdim , yesilik  gorunsun  diye.
ENGLISH: I wanted the chicks have a mother. The chicks that I created from potato were laid on fresh parsley  cuts, like a green.

 Pisi  icin  hazirladigim hamurdan  kucuk  bazlamalar  yaptim .  Cok pratik  oldular  .
ENGLISH: From the dough, I created British muffin type bread. Very practical.

Pisileri   papatya  kalibiyla  sekillendirdim .
ENGLISH: Also created daisy shape cookies.


 Buzluktan  cikardigim sigara boreklerini  kizartim.
ENGLISH: I fried the eggrolls


 Arkadasimin  getirdigi  baharatli  tuzlu  kurabiyeler de  harika  idi.
ENGLISH: My friend brought some baked goods . They were delicious.

 Arkadasim  sagolsun birde damla  cukulatali
kurabiye  yapmis,  misgibi  cukulata  kokuyordu.
Benim hazirladigim cup keklere  tatli  olarak eslik etti. Cup keklerimide  baska bir postta  sizlerle paylasicamm .
ENGLISH: My friend also cooked some chocolate cookies. They were company to my cup cakes as desert. I'll share the cupcakes in a different post.

Enjoy







3 yorum:

Bulbulunyeri dedi ki...

Muhteşem bir sofra olmuş. Her biri ayrı şirin ve güzeller. Civciv ailesine, peynir tabağında ki fareye bayıldımmmm.
Kuru domatesli ekmek tarifini merakla bekliyorum.
Çocuklar bu sofra da mutlu olmaz mı? Ben bile böyle sofradan çok keyif alırdım. Ellerine ve emeğine sağlık.
Sevgiyle kal.

mutfagabuyrun dedi ki...

hepsi harika olmuş canım.zevkle baktım.ellerine sağlık.sevgiler.

Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... dedi ki...

Ellerine sağlık hepsi çok güzel görünüyor sevgiler..