Yorumlariniz

Okudugunuz tariflere biraktiginiz butun yorumlar ve duzeltmeler icin sonsuz tesekkurler/ I APPRICIATE THE COMMENTS AND CORRECTIONS.

22 Kasım 2010 Pazartesi

23 Yil 23 gul

23 Yil olmus evlilige adim atali. Olmus diyorum gercekten yillarin nasil akip gittiginin farkinda degildi. Gunler gecmek bilmiyor gibi gelsede zaman zaman yillar sanki isik hiziyla geciyor.
Galiba mutlu insan zamanin nasil gectigini fark edemiyor evlilikte. Bana bu mutlulugu yasattigi icin sevgili esime cok tesekkur ederim. Bu blogu okuyormu bilmiyorum olsun ben yinede sizlerin huzrunda bana yasatigi tum mutlulukla r iicn kocamn tesekkur etmek istiyorum.
Hayatin tum guzelliklerini benimle paylasan. 23 yili 23 gun gibi kisaltan. Cocuklarima mukemmel baba olan . Aileme damat deyil evlat olan . Her kaprisime katlanan, hic b ir gun kirmayan .Bu cumlelerin sonu gelmez. Kelimeler kifayatsiz kalir cumleler noktasiz.


HAYATIMIN EN BUYUK ODULU
SENI COK SEVIYORUM .
IYIKI VARSIN IYIKI HAYATIMDASIN.
NICE UTLU YILLARA

11 yorum:

Unknown dedi ki...

sevdiğin ve çocuklarınla uzuuuun yıllar mutluluğunuzun devamını diliyorum Rabbim yuvanızı hep huzurlu bereketli etsin Sefacığım
sabah sabah bloğuna gelince içim ferahladı güllerin güzelliğinden pastalarda senden sanırım:)
seneler sevgi ve mutluluk dolu geçince insan farkına varmıyor haklısın canım

Unknown dedi ki...

insanın yıllar geçsede üzerinde evliligi ve eşi hakkında böyle güzel şeyler yazması çok güzel bence.beraber geçireceginiz daha da güzel yıllar diliyorum.

Tümay Öztürk dedi ki...

Nice nice böyle uzun ve sağlıklı yıllara:)

keskinli dedi ki...

canim nice seneelre rabbim bir ömür boyu mutlulugunuzu daim eylesin sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canım benim sağlık,huzur,aşk dolu nice güzel seneler yaşarsınız inşal
lah.Öpüyorum.

sarkaç dedi ki...

Bir yastıkta, sağlıkla, uzun yıllar hepbirlikte olun. Sevgiler

lezzettabağı dedi ki...

Böyle mutlu evlilikler herkesin başına olsun.. Hep daim olsun, Allah nazarlardan saklasın.. Nice mutlu yıllar geçirirsiniz inşallah.Bloğuna ve o güzel eve kocaman sevgilerimi bırakıyorum..Görüşmek üzere..

kalpkurabiye dedi ki...

Sefa ablacığım; benim ömrüm kadar süredir evlisiniz maşallahh..
allah daim etsin mutluluğunuzu:))
sıcaklık herdaim yuvanızda olsun..
kutlarım..

Pasaklı Kraliçe dedi ki...

Nice nice yıllara erişmenizi diliyorum. Darısı başıma:)) Sevgiler

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ne güzel bir şey bu sözleri yazabilmek. Sevgi ve saygı olduğunda, yapılan fedakarlıklar karşılıklı olduğunda böyle güzel evlilikler olmaması mümkün mü?
Her gününüz bir öncekinden daha güzel olsun. Nice senelere eşinle ve çocuklarınla beraber inşallah.
Sevgiyle kal.

Mutfak Dili dedi ki...

Nice hayırlı mutlu bir 23 seneden de çok yillara hep beraber olmanız dileğile.Mutluluklar