Yorumlariniz

Okudugunuz tariflere biraktiginiz butun yorumlar ve duzeltmeler icin sonsuz tesekkurler/ I APPRICIATE THE COMMENTS AND CORRECTIONS.

28 Ocak 2011 Cuma

Kadin Budu Kofte

Herkese kocamn merhaba, kocak dolusu sevgiler, saygialr , tebbesumler . Ben hafta sonunun gelmesien cok seviniyorum. Yarin hep birlikte kahvalti edicez ( 3 kisiyiz ) . Iki saat fazla uyuma sansim olacak. Esimle, oglumla vakit geciricem. Bunlardan guzel daha ne ola bilirki.
Umarim herkes gonlunce bir hafta sonu gecirir. Artik koftemin tarifine geceyim.

MALZEMELER
500 grm az yagli kiyma
1 cy,b pirinc
1 adet kuru sogan
3 kasik galata unu
3 adet yumurta
1/2 demet maydonoz
1 su bard, sivi yag
tuz, karabiber

YAPILISI
Once pirinci az suyla harslayalim.Suyunu ceken pirinci sogumaya birakalim.
Kiymanin yarisini rendelenmis soganla beraber kavuralim. Kiyma cok kavrulmuycak suyunu salip cekene kadar kavrulmasi yeterlidir. Kavrulan kiymaya cig kiymayi, harslanmis suzulmus pirinci, kiyilmis maydonozu, 1 yumurtayi, tuz ve karabiberi ekleyip yoguralim. Yogrulan kofteyi 15_ 20 dakika dinlendirelim.
Dinlenen koftemizden yumurta buyuklugunde alip elimizle sekillendirelim. Once galata ununa, sonra cirpilmis yumurtaya batiralim ve kizgin yagda onlu arkali kizartalim.
Ben genelde sarimsakli yogurtla servise sunuyorum.
Afiyet olsun efendim.
Sevgiler
Sefa






15 yorum:

Ayse dedi ki...

Sunumunuz da cok guzel.

lezzet sarayı dedi ki...

sefa ablacım ellerine sağlık köfteler harika olmuş.gönlüne göre haftasonu geçirmen dileği ile....

kalpkurabiye dedi ki...

ablacım mutlu haftasonları diliyorum sana:)
köftelerin de nefis görünüyor ellerine emeklerine sağlık..
sunumun pek güzell..
öpüyorum..

sihirlirloklava dedi ki...

ellerine sağlık...yiyenlere afiyet olsun..ben de çok seviyorum hafta sonunu....bol bol keyif diliyorum..

Unknown dedi ki...

Evet bizim çocuklarda karne sevinci ile evde olacaklar dolayısı ile hafta sonnu ve içi daha çok bir arada olacağız..Kadınbudu köfte iyi bir seçim çokta bereketli olmuş ellerine sağlık sefa ortadaki sarımsaklı yoğurtla çok iyi gidecektir afiyet olsun..

hayat dedi ki...

Sefacığım, kadın budu köfte muhteşem görünüyor.Eline emeğine sağlık.
Ailenle inşallah gönlünüze göre bir hafta sonu geçirirsiniz.
Sevgiyle kal canım...

sarkaç dedi ki...

Hafta sonu iple çekiliyor. Ellerine sağlık, köfteler gel beni ye diyor

umutluhayat dedi ki...

köftenin en sevdiğim halidir.ellerine sağlık canım.nefis olmuş.mutlu hafta sonları.

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

enfes görünüyor.ellerinize sağlık.sevgiler

Tümay Öztürk dedi ki...

Bayılırım ellerine sağlık canım harika duruyorlar tabakta...

yemekbiraşk dedi ki...

tatlı rüyalar... kadınbudu köfte bekarken bizim evde çok pişerdi babam çok sever
eline sağlık
sevgiler

mintinin dünyası dedi ki...

işte köftenin en sevdiğim hallerinden biri.henüz minti, mutfağında denemese de bayılıyor bu lezzete.
eline sağlık.
nefiste görünüyor...
sevgilerimle...

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

mmmh süper! nefiss görünüyor! ellerine saglik canim! hayirli geceler..

Ferkay dedi ki...

Döktürmüşsün yine Sefacım.Ellerine sağlık.
Sevgiler..

Tijen dedi ki...

Eskiden ne çok severdim! Et yemeyi bırakalı yemedim hiç. Aslında yedim de etsizini yedim. Ellerine sağlık Sefa!