Yorumlariniz

Okudugunuz tariflere biraktiginiz butun yorumlar ve duzeltmeler icin sonsuz tesekkurler/ I APPRICIATE THE COMMENTS AND CORRECTIONS.

6 Aralık 2008 Cumartesi

Cukulata Soslu Rulo Pasta

Selam gene cok ara verdim biliyorum ama gercekten cok is lerim vardi :)
Iki gun sonra Bayram geliyor herkezde bir ttali telasi baslamistir, bende sizlere kolay bir kac tatli tarifi vermek istedim .Iste bunlardan biride cukulata soslu rulo pasta.Bayramlarin favori tatlilari suruplu tatlilar ama bazilari benim gibi hafif tatlilari tercih edebilir . Neyse artik tarife geceyim :)

MALZEMELER
Pandispanyası icin
4 adet yumurta
4 kahve fincanı seker
3.5 kahve fincanı un
1/2 paket kabartma tozu

KREMASI ICIN
750 ml süt
100 gr margarin
1 adet yumurta
5 corba kasigi seker
3 corba kasigi un
1 paket vanilya
2 adet muz

UZERINE
1 su bardagi cukulata sosu ( ben hazir kulandim)
1 su bardagi kiyilmis badem
2 muz.
Dövülmüş antep fıstığı


Yapılışı :
Pandispanyası icin, cam bir kapta yumurta ve sekeri mikserin yüksek hızında kopuk kopuk oluncaya kadar 4-5 dk. cırpın. Ayrı kapta elediginiz un ve kabartma tozunu ekleyip mikserin dusuk hızında cırpın. Pisirme kagıdı serdiginiz buyuk boy tepsiye karısımı dokup kasıkla duzeltin. Onceden ısıtılmıs 180 C veya 350 F da isinan fırında hafif pembelesinceye kadar pisirin. Fırından cıkarınca pisirme kagıdıyla birlikte sıkıca sarıp, uzerine nemli bez ortup sogumaya bırakın.
Kreması icin sutu ,unu,sekeri ,yumurtayi pisirme kabina alin kisik ateste koyulasanadek pisirin .
koyulasan kremayanin altini kapatip vanilya ve margarini ekleyin .Margarin reiyenedek karistirin ve sogumaya birakin.
Soguyan pandispanyayı dikkatlice pisirme kagıdından ayırıp kremayı her tarafına surun. Ortasına muzu koyup rulo olarak sarın. Hazirlanan rulo pastayanin disini cukulata sosuile kaplayin ve dilimlenmis bademlerli uzerine serpin .Uzerini dilimlenmis muzla susleyim bir kac saat dinlendirin . Simdiden elinize saglik.

Hiç yorum yok: