Yorumlariniz

Okudugunuz tariflere biraktiginiz butun yorumlar ve duzeltmeler icin sonsuz tesekkurler/ I APPRICIATE THE COMMENTS AND CORRECTIONS.

22 Kasım 2014 Cumartesi

Lale Domatesler


Merhaba    uzun sure  blogu  guncellemeyince  elimde  bir  suru resim birikti .
Ama  her  firsatta  paylasicam sizlerle.  Mesela bugunku   paylasimim  gectigimiz yila  ait.
Iki  yildir burada  ben  Ebru  Clup  une baskanlik ediyorum .  Ebru  dan ogrendiklerimi   culp  arkadaslarimla payalsiyorum.
Gectigimiz  yil  Ebru   dersimizde  arkadaslara  Lale  yapimini  gosterecektim.  Toplanti  sirasi'da  benim evdeydi.    Clup  arkadaslarim icin hazirladigim ikramliklar  dersimizle  ayni temada  olsun istedim :))  Elimden geldigince herseyi  lale ye benzetmeye  calsitim.
Domateslerde  lale fikrini  interneten  gordum ve uyguladim. Lale  kurabiyeler  yaptim, cilek lere lale  gorunumu vermeye cabaladim.  Vesselam  masadaki tema  lale  idi.
Bu gun  sizlere  bu  masadan  tarifler  yazicam .
Once  lale  domatesleri  paylasayim  :))
Lale  domatesler..

MALZEMELER,

10 adet  roma  domatesi
1  su bardagi  kirik  peynir
3  corba kasigi  krem peynir
1 dis sarimsak
2 corba kasigi kiyilmiz maydonoz
2 corba kasigi  kiyilmis  dereotu
10  adet  cop sis
10  adet  taze  sogan
yarim demet  maydonoz
biraz  corek otu

YAPILISI
Once  tum  yesilikleri  iyic eyikayip  suyunun suzulmesi icin kenara alin.  Sonra  domatesleri altindan  + isareti seklinde  kesin,  dibine kadar kesmeyin .  Kestigimiz  domateslerin cekirdeklerini  cikarin , icinin suyunu  suzun .  Bir kaseye  paynirleri  alin ve catalla  iyice  ezin , icersine  sarimsak ve  yesilikleri ekleyin. Hazirladigimiz  peynirleri  domateslerin icine  doldurun   ve  ustlerine  bir kac   corek otu dokun .
Cop sisileri  taze  soganalrin  kok  kismindan yavasca  sokun ( sogan zedelenmesin )  Soganlar lalelerimizin  yaprak ve  kok  gorunumunde  olacak. Cop sislerin uclerine  domatesleri  gecirin .
Maydonozlari  bir kavanoza  yerlestirin .  Maydonozlarin aralarina  lale  domatesleri  yerlestirin  ve  ister  kahvalti masasina'da  , ister  misafir  masasina da  konuklariniza ikram edin.
Afiyet  olsun ..

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Marifetli ellerden lezzetli sofralar. O sofralara misafir olan bilir bu nefis tatlara eslik eden sohbetleri..