Yorumlariniz

Okudugunuz tariflere biraktiginiz butun yorumlar ve duzeltmeler icin sonsuz tesekkurler/ I APPRICIATE THE COMMENTS AND CORRECTIONS.

8 Ekim 2008 Çarşamba

Ben de Sobelendim

Bu gecikmis bir sobe ,coktandir blogu acamadigim icin sevgili Gonul 'un sobesinide cevaplayamamistim . Nihayet firsat buldum hastaliklardan da gele bildim bloguma .
Neyseki cok sukur iyiyim artik :) O kadar cok birikmis yazilar tarifler varki Her firsata burda olucam artik .Simdi Gonulun sorularina cevap vereyim karinca, kararinca .


ISMIN?
Sefa

NERELISIN ?
Izmir 'liyim

SU AN NERDE YASIYORSUNUZ ?
6 yildir Amerika'da yasiyorum

MESLEYINIZ?
Calismiyorum

HOBILERINIZ ?

Hobi diyemiycem her kadinin yaptigi ugraslar .
Evdeki eksikleri yerine getirmek icin dikis dikerim,
Rahatlamak icin orgu orerim
Ihtiyac hisettiyimde kendim icin taki yaparim.
Gunde hic deyilse yarim saat kitap okurum , bu beni dinlendiriyor
Cok nadirde olsa siir yazarim ( kimseye gostermem ) :))
Mutfakta yeni tatlar denemeyi cok severim
Birde yemek yapmak diye bilirim
Bu arada son gunlerde vitray merakim olustu
Birde araba kulanmayi cok severim ( polisler olmasa daha cok seveceyim )

EVLIMISINIZ?
Evet 21 yilik evliyim

KAC COCUK VAR?
Iki oglum var

EN COK SEVDIYINIZ TATLI?
Kaymakli ayva tatlisi ( sanirm ozlediyim icin ilk aklima bu geldi )
Burda ayva bulamiyorum da :(

SEVDIYINIZ MUZIK TURU ?
Hersey dinlerim , ama tukulerin yeri ayridir benim icin
((Bir Ulusun Turkulerini Yapanlar Yasalarini Koyanlardan Daha Gucludur ))

NERELERE GITMEK ISTERDIM ?
Ilk once ulkemi bastan asaya gezmek, gormek isterdim .Bukadar derin bir tarihe sahip ulkemden once baska bir yer gormek istemem . Ama Hindistan 'i merak ediyorum

Sanirim sorular bitti :)) dusunduyum kadar zor olmadi
Cok tesekkur ederim Gonul 'cum bana boyle bir tecrube yasatigin icin

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Selamlar cnm. yüregine saglik yazdiklarin icten olmus. Ve bende biliyorumki yemek konusunda eline su dökülmez degilmi:)
Tanisdigimizdan bu yana iyi ve kötü cok seyler paylasdik ama hep yurekden candan olduk,ki 3 seneyi doldurmussuz cnm. Allah insallah bu arkadasligi, Dostlugu daha uzun yillarda yasatmak nasib eder diyorum...Izmir güzelim tekrardan yuregine saglik sevgilerimi birakiyorum sayfana optm;)

lezzet sefasi dedi ki...

aaa okadar olmusmu? Yemek konusunda iddali deyilim ,sadece keyif aliyorum . bende cok mutlu oldum seninle tanistigima gercekten bir Gonul dostusun ustelik yardim sever ve hosgorude senin ozeliign olmus .
Hersey icin kocaman tesekkurler,Yuteyine Gonlune saglik