Yorumlariniz

Okudugunuz tariflere biraktiginiz butun yorumlar ve duzeltmeler icin sonsuz tesekkurler/ I APPRICIATE THE COMMENTS AND CORRECTIONS.

25 Ocak 2010 Pazartesi

7 Madde de Ben

Sevgili Sevil{ Denizfeneri} www.sevdalitatlar.blogspot.com beni mimlemis. 7 madde'de kendimi tanitmam lazimmis.
Dusunuyorum acaba hangi madde ye benziyorum diye.
Biraz zorlanicam sanirim. Isi esprisinemi vursam acaba ?
Yok bakalim ben beni nasil taniyormusum. Bunuda ogrenelim demi ama.
Arkadaslarimin zaman zaman benim hakkimdaki yakistirmalarindan kopya cekeyim iyisimi.
1 Kucuk bir mucevher kutusu gibiyim.
Icime de sakladigim guzelikleri asla kaybetmem.
2 Aynaya benzerim , nasil bakarsaniz ayni yansirim geriye.
Bana sundugunuz tum guzelikler size geri doner.
3 Karinca gibi oldugumu da soylenmisti.
Hic emegimi esirgemem. Baskalarini mutlu,
etmek icin var gucumle calisirim.
Her zaman taktir gorgudum soylenemez
ama ben buyum.
4 Kristal bir bardaga benzer kalbim.
kirildiginda tuzla buz olur.
Keske bu kadar kirmasalardi.
5 Keci inadin sendeki demisti arkadas,
ama degilim. Sadece aldigim kararin ardinda durmayi severim.
Baskalarina gore inatci, kendimce kararli.
6 Ipek bocegi kadar sabirliyim. Sabrimla,
bazan gurur duyarim. Ozellikle insanlara karsi,
cok sabirliyimdir.
SABIRLA KORUK HELVA OLUR
Sozu hep aklim dadir.
7 Kayit cihazi gibi, Iyi hatta cokk iyi bir dinleyiciyimdir.
saatlerce insanlarin derdini dinleyebiliyorum.
Galiba sabirli oldugumdan.
Aslinda bunlar ilk basta aklima gelenler, kimbilir daha neler vardir.
Sanirim hep iyi taraflarimdan bahsettim.
Kisaca kendimi mutavazi,hosgorulu,anlayisli ve icten buluyorum.
Umarim yanilmiyorumdur.
Sevgili Sevile ( deniz feneri) burdan tekrar tesekkur ederim.
Bende blogumu ziyaret eden tum arkadaslarima gonderiyorum bu mim i

4 yorum:

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Seni tanımak seni özümlemek ayrı hazdır ben de..
Yaşamında güzellıkler her daım senınle olsun dileklerimle..
SEVGİLER...

Ballı Cimcime dedi ki...

Harika bir mim olmuş canım, ne güzel anlatmışsın kendini. Keşke ben de senin gibi sabırlı olabilsem, özendim:) Sevgilerimi yolluyorum...

birsence dedi ki...

ne güzel anlatışsın kendini..bende kararlı ee birazda inatçıyımdır senin gibi tatlım...

mutfakcini dedi ki...

Oooo ne güzel anlatım olmuşş.Harika :)Seni tanımak güzeldi.Yeni mimlerde görüşmek dileğiyle,sevgiler :)