Yorumlariniz

Okudugunuz tariflere biraktiginiz butun yorumlar ve duzeltmeler icin sonsuz tesekkurler/ I APPRICIATE THE COMMENTS AND CORRECTIONS.

10 Ocak 2010 Pazar

Yasasinn benimde bir odulum oldu. :)


Uc arkadasim beni odule layik gormus. Hic abartmiyorum sevincimi. Merakla bekliyordum aca banada gelecekmi diye . Gonderen arkadaslarima cokkkk tesekkur ederim .Odulleriniz cok dostluklariniz daim olsun. sanirm kural geregi bende 12 arkadasa gondermem gerekiyor.
Hic kimseyi ayiramam ki,gonlum herkese odul gondermek istiyor. Iste bu yuzdendirki herkese gonderiyorum . Insallah hepinizin cok cok yorumu, dostu arkadasi olur.
Sevgiler herkese
Sefa

BENI ODULE LAYIK GORENLER
www.tatlilargulcandan.blogspot.com

WWW.perininmarifetleri.blogspot.com

www.sevdalitatlar.blogspot.com

1 yorum:

keskinli dedi ki...

ödülün icin tebrik ederim canim sevgiler...