Yorumlariniz

Okudugunuz tariflere biraktiginiz butun yorumlar ve duzeltmeler icin sonsuz tesekkurler/ I APPRICIATE THE COMMENTS AND CORRECTIONS.

13 Ekim 2011 Perşembe

Kakaolu Mermer Kek

Bu gun menude kakaolu kek var hanimlar. Tarifimi hunerli eller in duzenlemis oldugu etkinlige gonderiyorum. Daha once gonderdigim tarifim kendisine ulasamadi, umarim bu tarifi ulasir. Kolay gelsin Muge basarili bir etkinlik olur umarim.
Kek tarifimiz cogumuzun bildigi kakaolu mermer kek, bende sayfami bu tariften mahrum birakmak istemedim:)
MALZEMELER
4 yumurta ( oda isisinda)
1 su bardagi sivi yag
1 su bardagi toz seker
1 su bardagi sut
1 kabartma tozu
1 paket vanilya ( ben sivi vanilya kulaniyorum)
4 corba kasigi kakao
2, 5 su bardagi un

YAPILISI
Once yumurtalari seker ile iyice cirpiyoruz. Kopuk kopuk olunca icersine sutu , sivi yagi ilave ediyoruz biraz daha cirpiyoruz. Unu eleyip kabartma tozu ile karistiryoruz. Sivi karisima azar azar unu ve vanilyagi ilave ediyoruz. Tum malzeme iyice karisinca yaglanmis unlanmis kek kalibina Kek hamurunu 4 de 3 unu bosaltiyrouz. Geri kalan hamura kakao'yu ilave ediyoruz ve onceden isinan firinda yaklasik 40 dakika pisiriyoruz. Kurdan testinden sonra kek hazir.






16 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık en eski ve klasik kektir...Süper kabarmış öpü
yorum...

özlem dedi ki...

ellerine sağlık kek süper. o kadar çok işim varki olsada çayımla yesem yorgunluğum gider.:))

kalpkurabiye dedi ki...

ablacımm maşallah nefis kabarmış kekin:)
ellerine sağlık..
öpüyorum çok..

bırtutamkekik dedi ki...

ohhh miss mis..
aldımm bir dilim:):
ellerine sağğlık..
sevgilerimle...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Çoook güzel kabarmoş pofuduk pofuduk bir kek olmuşşş ellerine sağlık :)))

Sevgiler,
Evren

SULTANLARIN DÜNYASI dedi ki...

ellerine sağlık canım harika kabarmış enfes görünüyor

Elifin Terazisi dedi ki...

Ellerine sağlık, afiyet olsun:)

made in funda dedi ki...

nasıl güzel kabarmış öyle.ellerine sağlık sefacığım.sevgiler...

yemekbiraşk dedi ki...

tam kıvamlı olmuş güzel kabarmış:)
ellerine sağlık
sevgiler

Nehir Butik Pasta dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım benim çocukların ve benim favori kekimdir nefis olmuş

Ferkay dedi ki...

canım benim teşekkür ederim ilgine.
Ellerine sağlık harika bir kek olmuş.
Öpüyorum kocaman..
Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Cappucinomun yanına aldım bir dilim :) ellerine sağlık..

ıhlamurcum dedi ki...

Sıvıyağlı olmasına bayıldım, çok sağlıklı.
elinize sağlık...

hdidem95 dedi ki...

oyoyoy güzelliğe bak ellerine sağlık güzelim afiyetle sevgiler

Unknown dedi ki...

Son günlerde aklımda sürekli bu kek var.
Arşivimde olmalı bu güzel kek..
Ellerine sağlık canım..
Hayırlı cumalar.

cagriuysal dedi ki...

Merhabalar Mermer hakkında blog yazarken bu keki gördüm ve gerçektende ağzımın suyu aktı diyebilirim :D nerden nereye