Yorumlariniz

Okudugunuz tariflere biraktiginiz butun yorumlar ve duzeltmeler icin sonsuz tesekkurler/ I APPRICIATE THE COMMENTS AND CORRECTIONS.

15 Nisan 2008 Salı

Ispanak yapragi kizartmasi

Ayni tarifi patlicanla , kabaklada yapiyorum . Rahmetli annaannem nur icinde yatsin .Neler yaparmis biizim icin meyerse .
Kizaran ispanak lari ister cayla ister ayranla sevdikleriniz e ikram edin .Ben kahvaltida da yapiyorum cocuklar seviyor .Hem ispanak yemis oluyorlar .
Hamura iyice buladigimiz yaprakalri kizgin yagda iyi tarafinida nargibi kizaranadek kizartiyotuz
Ispanaklarida yikayip suzuyoruz (sadece yaprak kismlarini) suzunlen yapraklari hamura batiriyoruz.











Ilk once hamuru hazirliyorum. Suyun icine tarhanalri koyup iyice karistiriyoruz ,eriyene kadar.
Unuda suyla birlikde iyice cirpiyoruz tuzunuda ekledikmi hamurumuz hazir.


ispanak yapragi kizartmasi .
Burda ilk cocukken anneannemin yaptigi ve benim cok sevdiyim yemeleri ,borekleri anlatmak istedim . Ben firsat ve malzeme buldukca yapmaya calisiyorum gercekden guzel ve lezzetli seyler Sizlerinde seveceyinden eminim.

Malzemeler
2 su bardagi un
1,5 su bardagi su
2 corba kasigi tarhana ( ege un tarhanasi)
tuz
kizartmak icin sivi yag
ispanak yaprakalri

2 yorum:

Adsız dedi ki...

cok lezzetli görünüyor,ellerinize saglik.iyi pazarlar.

lezzet sefasi dedi ki...

Biraz gecikmelid e olsa tesekkur etmek istedim . gercekten cok lezzetliler . bende de size iyi pazarlar diylyorum , sevgili kizilciksurubu