Yorumlariniz

Okudugunuz tariflere biraktiginiz butun yorumlar ve duzeltmeler icin sonsuz tesekkurler/ I APPRICIATE THE COMMENTS AND CORRECTIONS.

6 Nisan 2008 Pazar

Piyaz

Sofralardaki kilasik mezelerin biride Fasulye piyazidir. Ozellikler yazin sicak gunleride fasulye piyaz olarak tuketmek guzel bir fikir .

Malzemeleri;
2 su baradgi fasulya
2 su bardagi sirke
1/2 su bardagi zeytin yagi
1 iri sogan
2 dis sarimsak
2 orta boy domates
1/2 demet maydonoz
2 yumurta
1 tutam seker
tuz.


Yapilisi
Aksamdan hasladigim fasulyeleri suzuyorum ve 2 bardak sirkeyle karistirip en az 4 saat sirkeyi cekmesi icin bekliyorum. sirkeyi iyice icine ceken fasulyeri suzup bir su yikiyorum.
Genis bir kaba koydugum fasulyeyi ,piyaz dograyip tuzla ovdugum soganlari ekliyorum.
Ince kiydigim maydonozu, kabuklarini soydugum ve cekirdeklerini cikardigim domatesleride tavla zari gibi dograyip ekliyorum. sarimsaklari ezip zeytin yagi ve 1 kahve fincani sirkeyle iyice karistirip piyazin uzerine ekleyip iyice karistiriyorum . servis tabagina aldigimiz piyazi haslanmis yumurtayla susleyip servise sunuyorum .

Hiç yorum yok: