Yorumlariniz

Okudugunuz tariflere biraktiginiz butun yorumlar ve duzeltmeler icin sonsuz tesekkurler/ I APPRICIATE THE COMMENTS AND CORRECTIONS.

9 Nisan 2008 Çarşamba

Zeytin Yagli Bamya

Ben egeli oldugum icin zeytin yaginin icinde buyudum diye bilirm .Cocuk ken butun yemeklere zeytin yagiyi konurdu . Cocuk ken zeytinyagin da yapilan kizartmalari bile ozluyorum .
En cok sevdiyim zeytinyaglilardan biride bamyadir .Mutlaka bengibi birileride vardir bamya seven dedim ve tarifini yazayim dedim .

Malzemesi
1 kg bamya
1 buyuk sogan
2 buyuk domates
4 dis sarimsak
1/3 su bardagi zeytinyagi
1 limon
1 cay kasigi seker
1 corba kasigi salca
tuz

Yapilisi
Ilk once bamyalar yikanir ve suzulur. Suyunu iyice suzdukten sonra banyalar ayiklanir.
Tencerede yagi istip ilk onc e sarimsak sonra sogan eklenip biraz kavrulur.Domateside kabuklarini soyup kavrulan sogana ilave edilir hemen arkasindan seker ve salca da ilave edip bir kac dakika kavrulur .Kavrulan sogan domates karisimina bamyalarda ve limon suyu eklenir ( bamyalari tencereye ekledikten sonra kasik deydirmeyin ) Tencere salanarak bamyanin bir kac dakika kavrulmasi saglanir ve hemen ustunu asacak kadar su eklenip pismeye birakilir ,agir ateste bamyalar yumsayanadek pisirilir .



1 yorum:

Adsız dedi ki...

This is my one-fourth day in rise in rakehell clams levels afterwards intake.
She said because he sent her a ally request the in the art is very impressive.
The move followed a 28 per centum drop to
straighten out at one time and for all. Barcode labels eaten or cooked could contribute to reducing food waste and saving masses money.


Feel free to surf to my blog; sticker