Yorumlariniz

Okudugunuz tariflere biraktiginiz butun yorumlar ve duzeltmeler icin sonsuz tesekkurler/ I APPRICIATE THE COMMENTS AND CORRECTIONS.

9 Nisan 2008 Çarşamba

Zeytin Yagli Kereviz

Kereviz cok sevilen bir sebze deyil . Ama ben her sebzeyi sevdiyim gibi kerevizde cok severim . Hele bol limonlu az acili zeytinyagli kerevzi her firsata yaparim .

Malzemesi
1 kg kereviz
1 buyuk sogan
1 cay bardagi zeytin yagi
1 corba kasik domates salcasi
1 Corba kasik biber salcasi
1 buyuk limon
1 cay kasigi seker
tuz

Yapilisi ;
Ben bu yemeyi cigden yapiyorum , ilk onc etencereye sogani sarimsagi dogruyorum .Daha onceden temizlanmis yikanmis kerevizleride soganlarin uzerine ekliyorum .
Bir kasede salcalari yagi sekeri bir bardak suyla iyice karistirip kerevizlerin uzerine gezdiriyorum . limonuda iyce yikayip kabuklariyla birlikde kucuk kucuk dilimleyip ekliyorum ve kisik ateste ortalam 1 saat pisiriyorum .

Hiç yorum yok: