Yorumlariniz

Okudugunuz tariflere biraktiginiz butun yorumlar ve duzeltmeler icin sonsuz tesekkurler/ I APPRICIATE THE COMMENTS AND CORRECTIONS.

21 Nisan 2008 Pazartesi

Patatesli Borek

Ve karsinizda Patatesli borekk . Bu borekde ispanakli borek gibi yapiliyor. Tek farki icinin patatesli olmasi . O yuzden sadece patatesli iicn tarifini vericem .

Patates li ici

1 kg patates
3 buyuk sogan
1 cay bardagi siviyag
tuz, karabiber

Patatesleri hasliyoruz ve eziyoruz .Ince dogradigimiz sogani siviyag ile kavuruyoruz ezilmis patateslere ekliyoruz tuzunu biberinide ekledikten sonra icimiz hazir demek tir . Simdi sadece Ispanakli Acma Borek tarifini uygulamak kaliyor . Kolay gelsin



7 yorum:

Adsız dedi ki...

SELAMLAR MUTLU AKSAMLAR DILEMEYE GELDIM..SEVGILER

Leziz Sofralar dedi ki...

Merhabalar canim bu börekler nefis helede ispanakliya bayildim ellerine saglik,

kucak dolusu sevgiler...

Misssgibi dedi ki...

ıspanaklısı da patatesliside enfess...

yemekten kalktım canım börek istedi yok böyle birşey :)) kendime şaşıyorum..

ellerinize sağlık

sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

not: bu sırada sadece blog spota üye olanlar yorum yazabiliyor. Ben de geçersiz bir adresle yazdım :) bilginiz olsun...

Adsız dedi ki...

SELAM MUTLU VE HUZUR DOLU GUN DILIYORUM VE YORUMUN ICIN AYRICA TSK. ETTIM CANIM.. BALKON SEFASINA BIR DAHA SESLERIM SENI BIR GELMEEE SEVGILER

antepası dedi ki...

Canım benim hacklene blogumu ziyaret etmişsin.Yeni blogumada beklerim.Bu sırada börekte enfes olmuş.

sarımutfak-hande dedi ki...

slm
patatesli tarifleri çok severim ellerine sağlık çok güzel olmuş
sevgilerimle

belgin kıral dedi ki...

Patatesli de ıspanaklı da çok nefis ellerine sağlık canım...Ama tüm güzel lezzetlerin bir yana ben banner ına bayıldım; onları alsam...:)))sevgilerimleÇ:))