Yorumlariniz

Okudugunuz tariflere biraktiginiz butun yorumlar ve duzeltmeler icin sonsuz tesekkurler/ I APPRICIATE THE COMMENTS AND CORRECTIONS.

3 Mart 2008 Pazartesi

Kolay kalbura basti



1 cay fincani sivi yag

2 cay fincani sut

1 su bardagi ceviz

1 paket kabartma tozu

aldigi kadar un

SERBETI ICIN

3 su bardagi seker

3 su bardagi su

yarim limon suyu

Yagi, sutu kaba aliyorum uzerine elenmis ve kabartma tozu eklenmis unu yavas yavas ekliyorum . Yumsacik bir hamur olanadek yoguruyorum (ele yapismamasina dikkat etmeliyiz)Yogurdugum hamuru bir saat dinlendirdikten sonra 4 parcaya ayiriyorum ve merdaneyle aciyorum,acdigim hamurlar 1cm kadar kalin olucak .Acdigim bezelerde 4 parmak enin de seritler kesiyorum,kesdiyim seritlerin ortasian ceviz dizip seridin enlemesine iki ucunu birlestiriyorum(silindir seklinde olucak kalin bir oklava gibi ) sonra bu ici cevizli silindirleri 5 cm araliklarla kesip firin tepsisine diziyorum orta sicaklikdaki bir firinda kizaranadek pisiriyorum .Pisen tatliya daha onceden hazirladigim soguk surubu dokuyorum .

Hiç yorum yok: