Yorumlariniz

Okudugunuz tariflere biraktiginiz butun yorumlar ve duzeltmeler icin sonsuz tesekkurler/ I APPRICIATE THE COMMENTS AND CORRECTIONS.

23 Mart 2008 Pazar

Mantar sote

Mantar benim dolabimdan eksik olmayan urunlerden biridir. Herseyini yaptim ,tatlisini denemedim ama fena bir fikir degil bir gun deniyecegim bakalim nasil olacak .

Malzemesi
yarim kg mantar..ayiklanmis dogranmis
1 buyuk sogan ,ince dogranmis
2 dis sarimsak,ince kiyilmis
2 domates ,kabuklari soyulmus kup kup dogranmis
1 cay bardagi sivi yag ,ben zeytin yagi kulandim
tuz karabiber
Yapimi
Ocakda iyice isittigimiz tavaya ilk once yagi koyup hemen ezilmis sarmisaklari ekleyin .
Hemen arkasindan sogani ekleyin ,soganlar soldumu domatesi ekleyin .Domatesler suyunu salip cekincede mantarlari ekleyin ara sira karistirip suyunu salip cekene dek pisirin .Pisen mantar sotenin tuzunu biberini ilave edip altini kapatin ..

Hiç yorum yok: