Yorumlariniz

Okudugunuz tariflere biraktiginiz butun yorumlar ve duzeltmeler icin sonsuz tesekkurler/ I APPRICIATE THE COMMENTS AND CORRECTIONS.

4 Mart 2008 Salı

Dugum Pogaca

mayali dugum pogaca

1 su bardagi sut
1su bardagi sivi yag
2 corba kasigi kuru maya
2yumurta
1 kasik seker
1 kasik tuz
yarim paket margarin
aldigi kadar un

Yapilisi
Ilk once mayayi ilik usun icine karistirip kabarmasini bekliyorum .Maya cogalinca sivi yagi ,oda sicakligindaki margarini ,sekeri, tuzu 1 yumurtayi hamur kabina koyuyorum.Yavas yavas unu ilave ediyorum ele yapismayan yumusak bir hamur olanadek yoguruyorum.
Hamur kabinin ustunu kapatip 1 saate yakin mayalandiriyorum.Iki misli kabaran hamurdan yumurta buyuklugunde kopartip elimle yuvarliyorum .Silindir uzun bir hamur olunca bir dugum seklinde hamuru bokuyorum, ters cevirip firin tepsisine yerlestiriyorum.20 dakikada tepside bekletiyorum .Iyice kabarmis dogum lerin uzerine cirptigim yumurtayi surup sicak firina suruyorum.

Hiç yorum yok: