Yorumlariniz

Okudugunuz tariflere biraktiginiz butun yorumlar ve duzeltmeler icin sonsuz tesekkurler/ I APPRICIATE THE COMMENTS AND CORRECTIONS.

3 Mart 2008 Pazartesi

Zeytin Yagli Taze Fasulye


Malzemesi
1 kg fasulye
1 buyuk kuru sogan
2 kabukalri soyulmus dogranmis domates
2 dis sarimsak
1 corba kasigi domates salcasi
1 tatli kasigi biber salcasi
1 tatli kasigi seker
1 tatli kasigi tuz
1 bucuk cay bardagi zeytin yagi
Yapimi
Ilk once fasulyeleri yikiyorum ( ben butun sebzeleri dogramadan yikarim) yikanmis fasulyelerin kilciklarini cikarip dogruyorum. Tencereye zeytin yagini koyup azcik isininca icine ezdiyim iki dis sarimsagi ekliyorum ,hemen arkasindan kup kup dogradigim kur sogani ekliyorum.Soganlar hafif kavrulunca icine dogradigim fasulyeleri ekliyorum,rengi deyisenedek karis tiriyorum . Dogradigim domatesi tenceredeki fasulyelere ekliyorum domateslerde suyunu salinca salcasini sekerini ilave edip 10 dakika daha kavuruyorum. Iyice kavrulan fasulyenin icersine suyunu ekleyip altini hafif atese cevirip yarim saat daha pisiriyorum .Ocakdan almadan once tuzunu ilave ediyorum .

Hiç yorum yok: