Yorumlariniz

Okudugunuz tariflere biraktiginiz butun yorumlar ve duzeltmeler icin sonsuz tesekkurler/ I APPRICIATE THE COMMENTS AND CORRECTIONS.

29 Mart 2008 Cumartesi

Kurukabak, kurubiber yemeyi

Deyisik bir zeytin yagli yapmak istemistim .Kilerimde kuruluk kabakla biberleri gorunce yapmak istediyim yemeyin buldugunu anladim .Hem sebze hem zeytin yagli hem de yogurtlu . Cocuklarin oflaya puflaya yiyecegi bu yemeyi ben cok seviyorum .E hep cocukalarin sevdiyini yapacak deyiliz ya demi. Bazan kendimizide simartmaliyiz demi ama.

Malzemesi ;
1 dizi kuru kabak
1 dizi kuru biber
1 orta boy sogan , kucuk dogranmis
2 dis sarimsak ,ezilmis
1 cay bardagi zeytin yagi
1 corba kasigi salca
1/2 kg yogurt

Yapilisi
Kuru kabaklari ve biberleri tencereye koyup uzerinde bir parmak gececek kadar su ilave edin,ve yumsayana dek harslayin. Harsladiginiz sebzeleri suzgide suzup iki elinizle fazal suyunu bastirarak cikartin. Baska bir tencerede isitiginiz zeytin yagina ilk once sarimsaklari koyup 1 dakika kadar kavurun ve hemen soganlari ekleyin .Iyice kavrulan sarimsak ve sogana ezilmis salcayi ekleyin ,salcasida kavrulunca suyu iyice suzulmus kuruluklari ekleyin ve 5 dakika arada karistirarak kavurun .Yemek sogurken bir yandan ezilmis sarimsakla yogurdu ozlesene dek karistirin . SErvis tabagina aldiginiz kuruluklarin uzerine yogurdu gezdirip servis icin sirasinin gelmesini bekleyin ..Afiyet olsun .. Yapip yerseniz beni hatirlayin.:)

Hiç yorum yok: